Eşimin annesinin akrabaları gelecekmiş çok seneler önce bunların bağlantısı kopmuş eşime yazdı geliyoz bizi otogardan alın dimiş annesine bırakılcek sinirlendim seneler sonra eşimi bulup yazmasına kızın haksızmıyım sinirlenmekte. Allah'tan abisi ben alırım demiş akşam gene gitçez tabi
1,512,350 soru
24,667,987 cevap
367,102 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın