Eşimin annesinin akrabaları gelecekmiş çok seneler önce bunların bağlantısı kopmuş eşime yazdı geliyoz bizi otogardan alın dimiş annesine bırakılcek sinirlendim seneler sonra eşimi bulup yazmasına kızın haksızmıyım sinirlenmekte. Allah'tan abisi ben alırım demiş akşam gene gitçez tabi
1,512,150 soru
24,665,542 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın