0 oy
169 göst.
Diğer kategorisinde (1,166 puan) tarafından
Kızlar 2 gündür mesaj geliyor dağıtıma çıkarıldı diye bir türlü gelmedi. 2 gündür şubeyi arıyorum bir saate gelir 2 saate gelir diye diye beni oyalayıp duruyorlar neden böyle yapıyorlar altı üstü bir halı aldım napmam lazım 

1 cevap

0 oy
tarafından
Şubeye git canım bence başına bi iş getirdiler yada kargo karıştı 
(1,166 puan) tarafından
Biraz önce geldi canım çok teşekkür ederim ❤️
tarafından
Iyi Hadi Sevindim canım ❤
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 886 göst.
30 Nisan 2020 Alışveriş-Hediye kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 128 göst.
2 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde Aydagul (164 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 333 göst.
8 Nisan 2024 Diğer kategorisinde Ozgen (2,272 puan) tarafından soruldu
0 oy
14 cevap 1,344 göst.
19 Mart 2024 Diğer kategorisinde Mutluu annee (1,286 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,621 soru

24,671,375 cevap

367,279 kullanıcı

...