0 oy
210 göst.
Diğer kategorisinde (429 puan) tarafından
Hanımlar normalde sma optipro kullanıyordum oğlum 27 ocaktan beri ishal oldu kötü koku balgamlı ve yeşil yapıyordu tahlil verdik hepsi temiz çıktı doktorumuz bugun mamayı değiştirelim dedi aptamil syneo mu ne ona geçiş yapın dedi e bende de 1 kutu açılmamış mama var migrostan almıştım fişi de yok nasıl yapsam da değiştirsem ya bilen varmı 

4 Cevaplar

0 oy
(1,262 puan) tarafından
Migros fissiz hiç bir şekilde kabul etmiyor ama sen genede bir şansını dene. Küçük bir yerse seni taniyorlarsa filan 
(429 puan) tarafından
Küçük yerdeyim ama tanıdıklarını sanmam elimde patladı
-Reklam-
0 oy
(7,343 puan) tarafından
Fis olmadan degisim olmaz 
0 oy
tarafından
Fişsiz almazlar malesef ya ihtiyacı olan birine verin yada internetten satın
0 oy
(1,451 puan) tarafından
Sanmiyorimmm

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 190 göst.
18 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Leylacan (20 puan) tarafından soruldu
+1 oy
9 cevap 362 göst.
1 Ağustos 2025 Diğer kategorisinde Yawhehw (74 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 177 göst.
0 oy
4 cevap 910 göst.
10 Ekim 2023 Alışveriş-Hediye kategorisinde Babygirl babyboy (1,337 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,514 soru

24,670,162 cevap

367,210 kullanıcı

...