0 oy
135 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (125 puan) tarafından
Benim bebek büyüdükçe hiç nefes alamıyorum. Symbicort 60 mg kullaniyorum ama bana mısın demiyor ventolin kullanımı tehlikeli olduğu için kullanmıyorum daha 6 aylık olduk nasıl bitecek

1 cevap

0 oy
(1,384 puan) tarafından
Bende bu hamilelikte nefes zor alıyorum daha 3 aylık astımım yok sukut 
(125 puan) tarafından
Benim karnım çok cikti ya :( nefes nefese kalıyorum azıcık iş yapsam
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 128 göst.
12 Aralık 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Mrv37 (4,420 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 283 göst.
0 oy
17 cevap 650 göst.
0 oy
2 cevap 269 göst.

Kategoriler


1,512,332 soru

24,667,864 cevap

367,087 kullanıcı

...