0 oy
230 göst.
Diğer kategorisinde (9,700 puan) tarafından

 Kimler izliyor  :silly:

7 Cevaplar

0 oy
(2,984 puan) tarafından

Namazımı kılıp geçtim başına :P

(9,700 puan) tarafından
Evet iyi geliyor ama çok ozeniyom   böyle sıkı sıkıya bir aile olmak
(2,984 puan) tarafından
Ben de köyü çok seviyordum imece usulü oluşu ne güzel. Keşke her köy böyle olsa yardım denince herkes koşsa. Ama herkes kuyu kazıyor
-Reklam-
0 oy
tarafından
İzleyen ben
0 oy
(9,298 puan) tarafından
Çok seviyordum ama eski komedisi kalmadı ya .. ilk zamanlar gülmek için kafayı dağıtmak için izlerdim .. yinede bakıyom napıyım başka bakılacak bişey yok.. 
0 oy
(1,440 puan) tarafından
Ben cok severim kizim dan dolayı tv acamiyorum
0 oy
(32,622 puan) tarafından
Ben izliyorum ❤️❤️❤️
0 oy
(2,431 puan) tarafından
Yaseminiiinnn örgülerinden tutup duvardan duvara vurasım geliyo
(9,298 puan) tarafından
Gel beraber gidek ..bi hakkından gelemediler şu karaktersizin.. anca havada kalıyor Zahideyle Cemile nın lafları
(2,431 puan) tarafından
Bi sen vur bi ben
(3,052 puan) tarafından
Benide alinn kizlarrrr bitanede ben yapiştiriyim agzinin ortasina noolurrr :)))))
0 oy
(1,269 puan) tarafından
Çok severek hiç kaçırmadan izlediğim bir diziydi doğum yaptıktan sonra izlemeye hiç fırsatım olmuyor eşim hiç kaçırmaz ben bebekle ugrasicam diye izleyemiyorum eskisi kadar 

İlgili sorular

+1 oy
11 cevap 1,010 göst.
0 oy
3 cevap 475 göst.
26 Mart 2024 Alışveriş-Hediye kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 548 göst.
9 Mart 2024 Diğer kategorisinde Hicran_yldz!! (2,540 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 453 göst.
13 Ocak 2024 Diğer kategorisinde Hicran_yldz!! (2,540 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,818 soru

24,674,262 cevap

367,442 kullanıcı

...