Bünyeye bağlı sanırım. Çünkü bende gebeliğin başından beri kan ilacı kullanıyorum. Kabızlık değil tam tersi afedersin her gün WC çıkarıyor. Ve o ilacın etkisi olduğuna da eminim. Gebelik bölümünde de bir çok kişinin yorumunu görmüştüm.
1,512,194 soru
24,666,153 cevap
366,986 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın