Bu eşarbı çok beğendim ama annem çok renkli diyor ama ben canlı renkleri seviyorum yani kendime öyle yakıştırıyorum gri kot elbise için bir tane eşarp aldım dolap bekliyor kullanamıyorum yüzüme gelen kısım koyu renk diye.
Bence çok güzel eminim sana da çok yakışacak canım
1,512,651 soru
24,671,831 cevap
367,296 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın