kizlar enfeksiyon olduğu için doktorum bu ilaci yazmiş üzerinde de bu şekilde yaziyo 10 günde diye içinde bi saşe var bide aç karnina demiş ama ben baya bi tokum nasil alicam bu ilaci illaki ac olmam mi lazim
1,512,703 soru
24,672,774 cevap
367,359 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın