0 oy
216 göst.
Diğer kategorisinde (58 puan) tarafından
Selamun aleyküm Hayırlı geceler kızlar.  20. Hafta kontrolumde doktorum şu fazlalığı olabileceğini 1 ay sonra tekrar bakacağını söyledi Allah izin verirse.  Başına gelen var mı neyden kaynaklı olabilir bu durum bana yada bebeğime olumsuz bi durum söz konusu olur mu Allah korusun 

2 Cevaplar

0 oy
(294 puan) tarafından
30 haftamdayim bnimde suyum fazla cnm gebelik sekerim var bnim o yuzden skinti yasamayiz insallah 
(58 puan) tarafından
Çok geçmiş olsun canım.  İnsaAllah sağlıkla evlatlarımızı kucağımiza alırız benimde kontrole gittiğimde yakacaklar büyük ihtimal şeker yüklemesi
-Reklam-
0 oy
(1,124 puan) tarafından
Şekerine bakıldı mi
(58 puan) tarafından
Daha bakılmadi sanırım bu gittiğimde yapacaklar doktor demişti Allahin izniyle
(1,124 puan) tarafından
Hayırlı sonuçlar alırsın inşallah
(58 puan) tarafından
Amin canım insaAllah

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 206 göst.
+2 oy
4 cevap 183 göst.
5 Mayıs 2025 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Amour (2,037 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 207 göst.
28 Şubat 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde eda1404 (474 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 185 göst.
8 Kasım 2023 Diğer kategorisinde kubra38 (189 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,166 soru

24,665,790 cevap

366,970 kullanıcı

...