0 oy
233 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (469 puan) tarafından
Bugun berat kandili hepimizin berat kandilininiz mübarek olsun kızlar adet liyim ama elimden geldiğince tesbih çekip dua etmek istiyorum yınede abdest almam gereklimi acaba 

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Canım ibadet etmesek de sık sık abdest almamız daha iyi olur 
-Reklam-
0 oy
(6,156 puan) tarafından
Adetli iken abdest olmaz nasilki abdestin varken adet olunca bozuluyorsa ama dua edip tesbih cekebilirsiniz hayırlı kandiller 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 1,326 göst.
27 Nisan 2022 Diğer kategorisinde Ysmnalparsln (379 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 129 göst.
20 Ağustos 2023 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
32 cevap 2,956 göst.
0 oy
14 cevap 718 göst.
29 Ekim 2022 Diğer kategorisinde Eda1 (383 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,149 soru

24,665,549 cevap

366,953 kullanıcı

...