Klasik pasta taban alirsin.pasta kremasını da istersen hazır alırsın.ganaji da internetten bakarsın.ustune de bir iki çikolata draje tamam ben yapmıştım bir kez
Normal kek hamurunu ikiye ayırdım içine internetten bulduğum kreme tarifini yaptım tadı çok güzeldi icinede muz koydum dışına krem şanti resminide arkadaşım yaptı çikolatayı eritip
1,512,811 soru
24,674,089 cevap
367,434 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın