Nasıl olmuş sizce ? Aranızda yağlı boyayla ilgilenen var mı
ĺ
Birebir benzeri var yağlı boya
Şaşkınım :0 Sitede tek resime ilgisi olan benim zannediyordum. Çok güzel olmuş emeğine sağlık ☺️ Bu da benim devam eden yağlı boya çalışmam
Harika eline sağlık babam yapar çok beğenirim ne güzel ya maşallah hayran kaliyorum
Benim cizebildig tek şey çöp adam
1,512,748 soru
24,673,328 cevap
367,394 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın