0 oy
258 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (14 puan) tarafından
Lazer in zararları var mı. Tam tersi daha genç cilde sahipvolunurmus. Herkes farklı konuşuyor. Yaptıranlar memnun musunuz 

6 Cevaplar

0 oy
tarafından
Cildle alakası yok değişen birşey olmuyor cilt yönünden ne fark olabilirki. Leke tedavisi değil sonucta
(14 puan) tarafından
Anladım teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
(9,460 puan) tarafından
9 seans girdim hala devam ediyorum bitmedi biteceğini sanmıyorum ama 1 senedir çok rahatım hep temizim. Çıkınca geç çıkıyor ve ince tüyler çıkıyor. Seans lar bitince buz lazere paket açmayı düşünüyorum. 

Bitmese bile beni baya iyi idare etti sürekli tertemizsin
0 oy
(14,399 puan) tarafından
Bekarekn yaptırdım kendime yaptığım en büyük iyilik
0 oy
(245 puan) tarafından
Ben hariç sülalemin bütün kadınları yaptırdı hepside memnun canım. Durumun varsa yaptır bence
(14 puan) tarafından
Çalışıyor olsam hemen yaptircam malum kocamın eline bakıyorum desem yeridir
(245 puan) tarafından
Bende imkansızlıktan yaptıramadım malesef. Aslınde elime çok para geçti ama o zaman lazer hiç aklıma gelmedi.şimdi de keşke imkanım olsadayaptırsam diyorum
0 oy
(9,528 puan) tarafından
Gidersen eğer bu zamana kadar neden gitmemişim diyeceksin bence. Tamamen gitmiyor ama çıkan tüyler gözükmüyo bile. Senede bir kere ağda yaptırsan yeter. 
0 oy
(4,603 puan) tarafından
Valla bende yeni başladım bir seans gittim bana cildin bir ton açılacağını söyledi başka bişey olacağını sanmam

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 699 göst.
11 Mayıs 2021 Güzellik-Bakım kategorisinde Portakallltohumum (123 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 950 göst.
12 Ekim 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Karcicegi (1,637 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 571 göst.
16 Ekim 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde MutluSakine (314 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 268 göst.
30 Haziran 2022 Diğer kategorisinde Ymckrm (364 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,699 soru

24,672,529 cevap

367,340 kullanıcı

...