0 oy
469 göst.
Diğer kategorisinde (27,125 puan) tarafından
Termal su var. Ama ılıcık. Soğuğa yakın sayılır. Bilgisi olan var mı 

2 Cevaplar

0 oy
(2,691 puan) tarafından
bence girme ustursun sıcak hava olsa neyse ama kaç ayliksin 
(27,125 puan) tarafından
Usutmekten değil de termal suyun acaba içeriğinden dolayı sakınca olur mu ondan tereddüt ettim. 5.5 aylık hemileyim suan
-Reklam-
0 oy
tarafından
Acilmana yardımcı olur girme
(27,125 puan) tarafından
Ilık olsa bile mi diyosun sıcak olunca açılma yapmaz mı. Bu banyo suyundan bile soğuk
tarafından
Soğukluğunu bilmiyorum ama cnm son zamanlarımda hep bana normal olsun diye ılık suya otur dedi doktorlar ebeler
(27,125 puan) tarafından
Allah Allah anladım dostum tamam çok sağol. Bilmiyodum hiç

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 213 göst.
21 Mayıs 2022 Diğer kategorisinde Aybukee (1,609 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 182 göst.
14 Nisan 2024 Diğer kategorisinde Esra129 (152 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 492 göst.
21 Mayıs 2026 Cinsel Yaşam kategorisinde Mutluu annee (1,287 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 644 göst.

Kategoriler


1,512,802 soru

24,673,976 cevap

367,431 kullanıcı

...