Bende çok kötüyüm İstanbul da yaşıyorum burası da bekleniyor yüreğim ağzımda sabahliyorum eşim de gececi oluyor kendisi güvenlik iki gece evde olmuyor sabaha kadar uyanığım eşim gündüzcu olunca birazcık da olsa rahatlıyorum uyuyorum. Rabbim Bir daha yaşatmasın
1,512,321 soru
24,667,730 cevap
367,080 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın