0 oy
110 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (2,137 puan) tarafından
Yaz kış hep şişiyor kış olunca Allah canımı alıyor sanki. Her gün şiş ya her gün:((( doktora gidiyorum antibiyotik veriyor kullanıyorum yine aynı. Aldirmak istiyorum ama bebek emziriyorum bende ne yapacağımı şaşırdım kızlar evdeki yöntemlerle de geçmiyor:((

1 cevap

0 oy
(902 puan) tarafından
Dogumdan sonra bende de oldu csnim ben ıhlamur kusburnu ksynstym rahatlatıyor biraz şuan yine şişti yine ksynstcm 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 183 göst.
12 Mart 2026 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde Minnosunannesi (367 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 241 göst.
14 Ocak 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Melo B. (147 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 223 göst.
17 Haziran 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 143 göst.

Kategoriler


1,512,675 soru

24,672,191 cevap

367,322 kullanıcı

...