0 oy
280 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde tarafından
Böyle bir zamanda böyle bir soruyu sorduğum için özür dilerim öncelikle.

Regl gecikeli 10 gün oldu 1 erken 1 normal gebelik testi yaptım sonuç negatif ikisinin de. Hiçbir belirtim de yok. Ertesi gün hapı kullanmıştım. Gebe olsam bu tarihe kadar çıkardı değil mi ? İlişki üzerinden 1 ay geçti 

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
Kan daha iyi sonuç verir bence kan verin. Zaten regl gecikmesi gebelikten değilse kadın doğuma da görünün derim 
tarafından
Teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
(16,494 puan) tarafından
Senin çocuğun var mı?
tarafından
hayır yok hiç
(16,494 puan) tarafından
Niye istemiyorsun canım
tarafından
Eğitim hayatım devam ediyor hâlâ :( hep okul sonra da işteyim işi bıraksam okulu bırakamam
(16,494 puan) tarafından
Anladm hayırlsı olsun o zaman.. kaç yaşındasın
tarafından
25yaşım
0 oy
(104 puan) tarafından
Bende aynı sorunu yaşadım regl günüm haya geçmişti iki testte negatifti bende kadın doğuma gittim adet söktürücü verdi onu kullandım regl oldum Canım 
tarafından
Teşekkür ederim
(104 puan) tarafından
Rica ederim canım

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 364 göst.
8 Şubat 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Tomurcuksss... (986 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 1,078 göst.
13 Mart 2020 Aile & Aşk kategorisinde Melike☺️ (1,690 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 346 göst.
4 Ocak 2024 Diğer kategorisinde bsradgn (673 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 442 göst.

Kategoriler


1,512,824 soru

24,674,387 cevap

367,447 kullanıcı

...