0 oy
275 göst.
Diğer kategorisinde (54 puan) tarafından

image

arac gelecekmiş Antalya'ya. Konaklamak için gelecek olan varsa eğer 

4 Cevaplar

0 oy
(1,337 puan) tarafından
Antalyalımısın canım
(54 puan) tarafından
Evet Antalyaliyim
-Reklam-
0 oy
tarafından
Post ciksin....
0 oy
(54 puan) tarafından
Post üstte kalsın
0 oy
(5,110 puan) tarafından
Allah razı olsun sizin gibi gerçek kara gün dostlarindan Allah birinize bin katsın 
(54 puan) tarafından
Allah herkesten razı olsun keşke daha fazlasını yapabilsek. Doğum yakın olmasa gerçekten gitmeyi o kadar istiyorum ki içim içimi yiyor vicdanım hiç rahat değil
(5,110 puan) tarafından
Benimde öyle ama herhangi bir şeyde 3 çocuğuma benden daha iyi sahip çıkacak kimse olmadığı için gidemiyorum ama çocuk olmasaydı veya büyük olsalardi kesin giderdim gönlüm onlarda Rabbim bu soğukta yardımcıları olsun

İlgili sorular

0 oy
15 cevap 1,105 göst.
8 Şubat 2023 Diğer kategorisinde AlinKara (717 puan) tarafından soruldu
+2 oy
25 cevap 1,854 göst.
0 oy
3 cevap 297 göst.
7 Şubat 2023 Diğer kategorisinde Doparlangidiyok.. (5,161 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 503 göst.
7 Şubat 2023 Aile & Aşk kategorisinde glsm.c (98 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,310 soru

24,667,583 cevap

367,073 kullanıcı

...