0 oy
442 göst.
Diğer kategorisinde (267 puan) tarafından
Merak ettim ben mi çok veriyorum yoksa bende kıl çok mu diye :)))) 

5 Cevaplar

0 oy
tarafından

70 verıyorum kalıp agdaya kendım tum vucut yapıyorum :D

-Reklam-
0 oy
(510 puan) tarafından
Ben vermiyorum kendim yapiyorum :D
0 oy
tarafından
Kılsız tüysüz bi ben yapmışlar fhfjjffj  koltuk altımı fln ben alıyorum 
0 oy
(3,818 puan) tarafından
Kaş bıyığa bile 50 lira alıyorlar artık ağdayı düşünemiyorum.

Epilasyona gidiyorum ben canım ağdaya verdiğin parayı onun seanslarına verebilirsin 
0 oy
tarafından
Ablam gidiyor 400 vermiş sanırım geçen. Ben kendim yapiyorum. Boncuk ağda aliyorum 1 kutusu 2 defa da yetiyor. Kol ve bacak içinde kartuş ağda oda en az 3 kere gidiyor. 

İlgili sorular

0 oy
15 cevap 1,210 göst.
15 Ocak 2022 Diğer kategorisinde Sevilay09 (153 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 25,268 göst.
0 oy
2 cevap 195 göst.
1 Eylül 2024 Diğer kategorisinde Yenibiri12 (406 puan) tarafından soruldu
+3 oy
9 cevap 640 göst.
5 Ocak 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,707 soru

24,672,818 cevap

367,361 kullanıcı

...