Kızlar eşim 2019 senesinde elektrik desteği basvurusu yapmış bu senede gene yardıma başvuru yapmıştık e devletten hergün kontrol ediyordum bakarmisiniz bugün böyle yazıyor 4 sene sonrasında yatması normal mi napalim anlamış değilim eşim çalışıyor ben gitsem alabilirmiyim
1,512,234 soru
24,666,669 cevap
367,031 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın