0 oy
183 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (1,549 puan) tarafından
Kizlar kizim 1 yasinda normalde guzel yerdi simdi mama sandalyesinden inmek istiyo cok az yiyo aksam nerdeyse ac yatti sabah olsun guzel yer dedim yok sabahta yemedi eski istahini dusununce bu cok az geliyo bana. Bide biz yerken surekli miz miz hep bisey istiyo inanin ben bile ne yedigimi anlamiyorum normal mi bu donemler 

2 Cevaplar

0 oy
(144 puan) tarafından
 Atak gibi 12ay ataki var ya odu4 bence saglik sorunu yoksa 
(1,549 puan) tarafından
Atak gecti gosteriyo ama gun icinde huzrsuzlugi yok
-Reklam-
0 oy
(789 puan) tarafından
Benimki kaç aydır böyle malesef ne yediği belli ne içtiği ancak döksün 
(1,549 puan) tarafından
Yerdi eskiden bende ona uzuluyorum

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 135 göst.
27 Ağustos 2022 Diğer kategorisinde Citipiti (6,866 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 226 göst.
10 Ocak 2024 Diğer kategorisinde Ahmer27mirac (4 puan) tarafından soruldu
+3 oy
11 cevap 882 göst.
10 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 155 göst.
10 Aralık 2023 Diğer kategorisinde Lale5616 (130 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,802 soru

24,673,976 cevap

367,431 kullanıcı

...