+1 oy
222 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (2,568 puan) tarafından
Arkadaşlar merhaba ,  ailecek hastayız. Oğlum 22 aylık muayene olduk ilaçları aldık. Bir hafta sonra daha iyiyiz. Şimdi nane limon kaynatıyorum. Oğlumada az bişey versem mi ? İnternetten araştırdım bir şey çıkmadı. Siz veriyor musunuz bebişlere? Sağlık sıhat ile büyüsün yavrucaklar.

2 Cevaplar

0 oy
(9,212 puan) tarafından
Nane limon hiç vermedim ıhlamur veririm genelde ama versende bişey olmaz 
(2,568 puan) tarafından
Sağol canım benim.  Ihlamurda bulundururum.
-Reklam-
0 oy
(811 puan) tarafından
22 aylık çocuk hemen hemen herşeyi yiyor normal bu da ben daha küçükken verdim bir sornda olmadı
(2,568 puan) tarafından
Sağol canım aynen yemede sıkıntı yokda ilk kez vercem bende şifa olsun inşallah.

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 5,230 göst.
27 Kasım 2019 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 89 göst.
0 oy
6 cevap 408 göst.
18 Ekim 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Melek annesi 71 (2,192 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 709 göst.
15 Haziran 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,302 soru

24,667,445 cevap

367,066 kullanıcı

...