0 oy
249 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (1,987 puan) tarafından
4 aylık kızımın göbeği hem kızarık hemde ilk düştüğünde kapanırken akıntı geliyordu ya sarımsı o şekilde bı akıntı var dünden beri ayın ikisinde rutin kontrolümüz var yine de dizede sormak istedim sizin bebislerde de varmı böyle bi durum 

3 Cevaplar

0 oy
(15,102 puan) tarafından
Bebekleri bilmiyorum ama ben 20 yaşına kadar göbeğinde sarı Bi akıntı gelirdi piste kokardı hatta bazen karnım çok ağrırdı
(1,987 puan) tarafından
Yaaa peki geçti mi doktora gittin mi birşey söyledi mi niye olmuş diye acaba bezi mi acıttı diyorum ama durup dururken oldu
-Reklam-
0 oy
tarafından
Canım benim kızım da da vardı öyle bir sorun doktora yazmıştım getir gümüş nitratla yakalım dedi götürdüm yaktılar iyileşti çok kolay bir işlem 4 aylıktı kızım o zamanlar şimdi  29 aylık 
(1,987 puan) tarafından
Yaaaa neden oluyomus peki canı çok acıdı mı :(
tarafından
Göbek fıtığı mı demişti o zaman doktorumuz neydi tam hatırlamıyorum canım ama geçti yani hiç ağlamadı
0 oy
(1,531 puan) tarafından
Bendede bi ara olmustu.doktor enfeksiyom kapmissin usutmussun ondsn kaynakli dedi  .ilac filan kullanmadim ama evde bisey dedi surdum simdi hatirlamadim.hatirlarsam bilr benlr cocuk bir degilki

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 128 göst.
0 oy
5 cevap 564 göst.
+2 oy
4 cevap 316 göst.
0 oy
2 cevap 195 göst.

Kategoriler


1,512,820 soru

24,674,322 cevap

367,444 kullanıcı

...