0 oy
1,209 göst.
Diğer kategorisinde (1,914 puan) tarafından

image

image

image

nasil sizce kızlar eski yüzüklerini satıp bunları aldım 

22 Cevaplar

+2 oy
(5,714 puan) tarafından
Ellerim tombik tombik ☺️

İyi günlerde kullan canm 
(1,914 puan) tarafından
Hahaha sorma tombik tombik ama az kaldı incecik olacak. 9 kilo verdim bile
(1,333 puan) tarafından
Kiloyu nasıl verdin
-Reklam-
+1 oy
tarafından
Güle güle kullan canım 
(1,914 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım
+1 oy
(1,717 puan) tarafından
Yakışmamış çokta kötü modeller (kıskandığım için yaptığım max yorum) ahhshahah baayılldım uzun süredir baget istiyorum fikir oldu bana da inan çok hoşuma gitti baget çok naif duruyor güle güle güzel günlerde kullan canım ♥️
(1,914 puan) tarafından
Çok teşekkür ederim canım daha iyileri sana nasıp olsun
0 oy
(1,117 puan) tarafından
Cok guzelmis gule gule kullan ❤️❤️❤️
(1,914 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım
0 oy
(2,359 puan) tarafından
Su yüzük parmağına küçük mü olmuş ney güle güle kullanın canım ama bu taşlı yüzükler zarar ediliyor 
(1,914 puan) tarafından
Yön canım elimi sıktigim için öyle durdu birde diyet yapıyorum zaten  kilo veriyorum
0 oy
tarafından
Güle güle kullan canım çok güzeller bende alyans almayı düşünüyorum sorması ayıp alyansın kaç ayar, kaç mm ve kaç TL ?
(1,914 puan) tarafından
14 ayar 23 cm ve 3 kusur  canım tam bilmiyorum teşekkür ederim canım
0 oy
(1,404 puan) tarafından
Güzeller canım güle güle kullan ama naçizane bu fikir. İki yüzüğü bir parmağa takma kaba durmuş zaten alyans kalın diğer yuzukte büyük o yüzden taşlı yüzüğü diğer eline takarsan daha kibar dururlar ikisi bir parmakta hoş degil
(1,914 puan) tarafından
Yok canım foto çekmek için öyle taktım gündelik sadece alyansim olacak dışarı çıkarken baget yüzüğü takacağım teşekkür ederim bu arada
0 oy
(29 puan) tarafından

Baget yüzüğü çok beğendim bende eskileri satıp başka aldım :) 


image

(637 puan) tarafından
Ay bu çok güzel durur . Kaç ayar ve kaç tl ?
(1,914 puan) tarafından
Bu çok büyük değil mi canım güle gülle kullan
tarafından
Kız bu parmağına uzun gelmez mi yada  komple kapatır  :))))
(29 puan) tarafından
Sağol canım boşver büyük dursun altının büyüğü göz çıkarmaz  :))) Yok yok orta boğum kısmına geliyor işte daha ne yüzükler var görsen bir :) 22 ayar 6.400 e almıştık geçen ay
0 oy
(2,661 puan) tarafından
Güzeller ama taşları düşer o yüzüğün ya 
(1,914 puan) tarafından
Daha öncekilerde hep tasliydi ama hiç düşmedi
0 oy
(6,043 puan) tarafından
Ooo çok güzel gule gule kullan tombul elli =)) ( kıskanmadım:))))
(1,914 puan) tarafından
Hahaaha yakında o tombul eller gidecek . Teşekkür ederim canım
0 oy
(1,242 puan) tarafından

Hepsi çok güzel.  Özellikle baget yüzüğünüz pek hoşmuş.  Sağlıkla ve mutlulukla kullanın . :)

(1,914 puan) tarafından
Teşekkür ederim ederim canım
0 oy
(187,422 puan) tarafından
ceyrekteki tarihin anlami varmi sizin icin gule gule kullan
(1,914 puan) tarafından
Yok canım bir anlamı yok
0 oy
tarafından
9 kg yi ne kadar sürede verdin ve neler yapıyorsun
(1,914 puan) tarafından
Diyet yapıyorum canım ve günde 1 saat yürüyorum
0 oy
(17,480 puan) tarafından

Güle güle kullan :)

0 oy
(829 puan) tarafından
İyi günlerde kullan canım benim onu değiştirecek eski  yuzuklerim bile yok
0 oy
tarafından
Hayırdır ya i olan var olmayan var.ayip değil mi şimdi bu yaptığın hıı dermişim iyi günlerde kullan bende çok istiyorum Baget ya
(1,914 puan) tarafından
Çok teşekkür ederim canım daha iyileri senin olsun
0 oy
(5,418 puan) tarafından
Bgete bayıldımm. Hayalim. İnşAllah. Baget pırlanta set hayalimde var. Güle güle kullan çiçeğim
(1,914 puan) tarafından
Çok teşekkür ederim canım inşaallah sende bir an önce alırsın
0 oy
tarafından
Yüzüğü öbür eline taksan bence daha iyi olur ard arda uyumsuz görünmüş cnm. Tek olarak guzel
(1,914 puan) tarafından
Zaten ikisini ayrı ellerde kullanıyorum foto çekmek için öyle taktım
0 oy
(724 puan) tarafından
Tek alyans güzel bence tabi sen beğenmişsin güle güle kullan
(1,914 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım
0 oy
(2,563 puan) tarafından
Çok aşırı dar gozukuyor ama güzeller güle güle kullan
(1,914 puan) tarafından
Ellerimi yumruk yaptığım için öyle duruyor birde biri yarım takılı zaten yoksa gayet rahat girip çıkıyor

İlgili bir soru bulunamadı

Kategoriler


1,512,320 soru

24,667,704 cevap

367,079 kullanıcı

...