0 oy
194 göst.
Diğer kategorisinde (149 puan) tarafından
Selam kizlar geçen ay kimyasal oldu 28 kanama oldu7 gün sürdü adet olmadım uygulamaya göre cumartesi regl ilk zamanlar bel karın ağrım vardı kanamadan sonra yunurta uygulamaya göre leke geldi iki gündür kasık bel ağrım geçti ara ara vajinada batma oluyo 1hafta kala test negatif çıktı şimdi bide goguslerime iğne batma gibi oluyo normal mi gebe kalablrmym yada değişir mi döngü günü 

1 cevap

0 oy
(4,734 puan) tarafından
Ben 2 kez gecşrdüm sonra hamile kaldım canım 
-Reklam-

İlgili sorular

+1 oy
9 cevap 219 göst.
0 oy
1 cevap 167 göst.
0 oy
2 cevap 334 göst.
30 Ocak 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde 250121u (91 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,570 soru

24,670,973 cevap

367,260 kullanıcı

...