Şuan pirilin parlatıcısını kullanıyorum evimde olduğu için ama bimin Tuz ve parlatıcısı gayet iyi. Tabletini hiç cesaret edip de kullanmadım finish guantum kullanıyorum ben. Zaten 1buçuk yıllık evliyim eşyaların hepsi yeni, makinenin içindekiler bi çizilse ordan çıkacak bütün masraf üzülürüm de. Şuan için finish ile devam ben
Finish ten güzel olduğu kesin fairy fen bi farkı yok bence
Perfect performans
1,512,234 soru
24,666,674 cevap
367,033 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın