Bir kaç kere bende de oldu hani güneşlenirsin de soyulur ya öyle pul pul. Yaz kış hergün, en kötü 2 günde 1 banyo yaparım. Saç derim kuruduğu için diye düşünüyorum. En son bebeğimin doğum günü organizasyonunu kafaya çok takmıştım bir anda kabuklandı, eşim bebeğimizle oynarken zeytinyağ sürdüm streçledim, 2 saat falan sonra yıkadım ince tarakla taradım bir de 3 güne çektim o hafta banyo yapmayı, düzeldi. Stresten mi oldu, susuzluktan mı, çok sıcak suyla yıkanmaktan mı bilmiyorum. Çözümü zeytinyağı ve organik sirke (biraz yakıyor ama.)
1,512,747 soru
24,673,297 cevap
367,390 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın