0 oy
390 göst.
Güzellik-Bakım kategorisinde (6,162 puan) tarafından

Kızlar bebeğim 6 aylık dalin kullanıyorum normalde. Dün b kayınbabamdan bebek şampuanı almasını istedim bunu almış 6 aylık bebeğe kullanılır mı göz yakma gibi bi durum olur mu?? image


5 Cevaplar

0 oy
(15,743 puan) tarafından
Kullanmadım üzerinde ay falan yazmıyor mu 
(6,162 puan) tarafından
Yok yazmıyor
-Reklam-
0 oy
(215 puan) tarafından
Ben kullandım göz yakma olmuyor 
0 oy
(127 puan) tarafından
Kullandik guzelde silikon gibi kokusu böyle parfumlu gibi normal dalin daha iyi
0 oy
(9,394 puan) tarafından
Johnsons ürünlerinde kanserojen madde kullandığını kendisi kabul etti. Yabancı ülkelerin çoğunda yok, toplatıldı bu açıklamadan sonra. Ben almıyorum o sebeple
0 oy
(1,791 puan) tarafından
Kullanmadım cnm

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 618 göst.
7 Kasım 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
16 cevap 910 göst.
19 Nisan 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Arzuylcn41 (75 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 443 göst.
0 oy
6 cevap 582 göst.

Kategoriler


1,512,202 soru

24,666,230 cevap

366,990 kullanıcı

...