0 oy
178 göst.
Diğer kategorisinde (662 puan) tarafından
Kimseler marka 3 lu ankastre set alan var mı memnun msnz kızlar fırını falan güzel pişirio mu

2 Cevaplar

+1 oy
(332 puan) tarafından
Annemler kullanıyor ocak bir ay içinde cam patladı ayrıca üstğndeki yanan yerlerin ızgaraları hiç güvenli değil tencere kayıyor sürekli eğer alacaksan ya tğm ızgaralı al ya da elekteikli şeklinde al ızgarasız fırın ama iyi pişiriyor annemin memnun komşumda kullanıyor fırından memnun 
-Reklam-
0 oy
(3,281 puan) tarafından
Görümcem aldı hiç memnun değil kuzum etrafta da  pek memnun kalan duymadm bir kaç kişi daha aldı 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 311 göst.
24 Şubat 2024 Aile & Aşk kategorisinde hanimeli (604 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 313 göst.
15 Eylül 2023 Alışveriş-Hediye kategorisinde Nur29 (367 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 736 göst.
11 Haziran 2023 Diğer kategorisinde nrsnr (303 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 716 göst.

Kategoriler


1,512,803 soru

24,674,011 cevap

367,432 kullanıcı

...