Valla yavrum Yusuf da 6.ayda bir istahsuzlik geldi anlatamam dediğin gibi ne mama ne yemek hiç bişey
Eşim.eczaneden polivit aldı mamasina koydum günde bjr çay kaşığı sade vermedim mamasina koyarak
Bir ay falan kullandım şimdi çok iyi maşallahı var bizi yer
O deidigm iştah açıcı şurup şimdi Dr tavsiyesi üzerine doğal üzüm çekirdeği suyu aldım eczaneden rwmsini atıyorum asagya sende sor bjr Dr a günde bir çay kaşığı verirsin muhakakk
İcetigini aradstir canım şimdi coookk uzun )
1,512,258 soru
24,666,901 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın