0 oy
358 göst.
Diğer kategorisinde (371 puan) tarafından
Eve geliyorlarmi yine soru sormaya ve ibanim.yik baskasinin ibanini yazsak oluyormu

2 Cevaplar

0 oy
(23 puan) tarafından
Iban esinin varsa esinin yaz yada en yakininki birne  ama ibana yatmiyorki eve gelmiyolar cnm ve ptt karti cikar eger yatasa ptt kartina yatar yada ptt den tc ile kendi adina cekersin sen basvuruyi isen
-Reklam-
0 oy
(3,192 puan) tarafından
Başkasının ibani olmaz. İbanin yoksa boş bırak. Zaten PTT den kimlikle alıyorsun. Eğer daha önceden herhangi başka bir yardım aldıysan yada alıyorsan eve gelmezler ama ilk defa yardım alicaksan gelirler kapıdan soru sorar giderler. 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 272 göst.
8 Eylül 2022 Aile & Aşk kategorisinde Bsmllah (236 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 162 göst.
5 Mart 2026 Diğer kategorisinde Ayliz.0 (2,044 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 245 göst.
12 Mart 2026 Güzellik-Bakım kategorisinde Karadenizin incisi (14,399 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 117 göst.
23 Haziran 2025 Diğer kategorisinde Keyfimizpasadayok (1,131 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,773 soru

24,673,499 cevap

367,408 kullanıcı

...