0 oy
447 göst.
Diğer kategorisinde (979 puan) tarafından
3 yaş kızım siyah kaka yaptı iki kere öyle siyah birşeyde yemedi sadece kakaolu bisküvi yemişti çok fazla birde bundan 4 gün önce ilac kullanıyorduk bıraktık ama şuan yaptı kakayi napsam doktora mi götürsem 

4 Cevaplar

0 oy
(5,418 puan) tarafından
Yeşillik tüketmek,

İlac yapmışdır muhtemelen. Çorba yedir. Kabızlık yapmasını önler
-Reklam-
0 oy
(1,168 puan) tarafından
Kakaolu bisküvi yapmıştır kesinlikle 
0 oy
(993 puan) tarafından
Sen her ihtimale karşı doktorunu bilgilendir bence çünkü beyaz ve siyah kaka çok tehlikeli diye okumuştum ilaçların yapmis olma ihtimali yüksek ama yine de tedbiri elden bırakma bence 
0 oy
(274 puan) tarafından
Kakaolu seyler rengini degistiroyor ..rahat olun bende ayni yas  oglum da fark ediyorum...

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 3,907 göst.
2 Haziran 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Zynp54 (1,075 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 288 göst.
0 oy
6 cevap 438 göst.
17 Nisan 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Damla berna (3,730 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 298 göst.

Kategoriler


1,512,233 soru

24,666,629 cevap

367,023 kullanıcı

...