Halk bank 7250 yattı :) ebs sürekli mesaj atıyor yok uğraşıyoruz yok bankayla görüşüyoruz aylardır aynı terane kendince oyalıyorlar
Bugğn de ebs gene mesaj atmış :) %25e onların sayesinde çıkmış yetmemiş %30 olmuş onu da yeterli bulmamışlar direnmeye devam ediyormuşuz :)
1,512,615 soru
24,671,329 cevap
367,277 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın