0 oy
470 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından
Bugün benim doğum günümdü yani hediye değil bir pasta yedi en azından iyi kötü olduğunu ve güler yüz yeterliydi benim için her sene olduğu gibi bu senede yaşıyorum hiçbir şey demedim yapmayacağını biliyordum bir şey söylemeyeceğini biliyordum ama yine de insan üzülüyor yani çok üzüldüm  siz olsaydiniz kırıldığınızi. Nasıl belirlerdiniz

6 Cevaplar

0 oy
(79 puan) tarafından
Ederi kadar deger ver.
(79 puan) tarafından
Doğum günün kutlu olsun bu arada canim
tarafından
Ben çok değer veriyorum hep peşinden gidiyorum...

(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁠❤(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁠❤(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁠❤ Tskr ederim canm saoll
-Reklam-
0 oy
(5,792 puan) tarafından
Niye yapmadı kavgalı mısınız
tarafından
Yok iki yabanci  gibiyiz hep peşinden giden oldum
(5,792 puan) tarafından
Biraz gwri çek canım kendini üzülen sen oluyorsun bak
0 oy
(187 puan) tarafından
Doğum günün kutlu olsun canım.. Sen eşinin doğum gününe özenirmisin? Sen yapıyorsun o yapmıyorsa, sürekli arkasında koşmayı bırak canım. Kendini fazla birsey sanmış.. 
0 oy
(25 puan) tarafından
Doğum günün kutlu olsun canım 
0 oy
(6,719 puan) tarafından
Ben direk söylerdim canım 
0 oy
(27,112 puan) tarafından
Bn de kirilirdim.. ve açık açık söylerdim 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 271 göst.
2 Eylül 2024 Diğer kategorisinde Cem.re 123 (49 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 1,003 göst.
8 Ağustos 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 394 göst.
1 Aralık 2022 Diğer kategorisinde Hatice4563 (3 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 366 göst.
25 Haziran 2022 Aile & Aşk kategorisinde Kizannesi (367 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,451 soru

24,669,294 cevap

367,168 kullanıcı

...