Bir zamanlar doğmak üzere olan bir bebek varmış.Tanrı'ya sormuş: '' Beni yarın dünyaya göndereceğinizi duydum.Ama ben, bu ufacık ve çaresiz halimle orada nasıl yaşayabilirim?... '' Tanrı cevap vermiş: '' Senin için seçmiş olduğum birçok melek arasında o seni bekliyor olacak ve her türlü ihtiyacını karşılayacak. '' "Ama burada cennette, mutlu olabilmem için pek de fazla bir şeye ihtiyacım yoktu.Sadece şarkı söylemek ve gülümsemek bana yetiyordu. '' '' O sana şarkılar söyleyecek ve her gün gülümseyecek.Sen ise onun sevgisini hissedecek ve mutlu olacaksın. ''' Peki insanlar bana konuşacakları zaman, ben onları nasıl anlayacak ve cevapvereceğim? '' '' Meleğin sana duyabileceğin en tatlı sözleri söyleyecek ve sabırla sana konuşmayı öğretecek. '' "Peki seninle konuşmak istediğimde ne yapacağım? '' "Meleğin ellerini nasıl birleştirmen gerektiğini ve bana dua etmeyi öğretecek '' "Duyduğuma göre aşağıda çok kötü insan varmış.Beni onlardan kim koruyacak? '' '' Meleğin kendi hayatı pahasına seninkini koruyacak '' '' Ama artık seni göremeyeceğim için ben hep üzgün olacağım. '' '' Meleğin sana hep benim hakkımda konuşacak ve bana ulaşabilmenin yollarını öğretecek, aslında ben de zaten hep yanında olacağım. '' Tam o sırada cennetin kapıları açıldı ve dünyadan sesler gelmeye başladı.Çocuk telaşla sordu:'' Tanrım , sanırım gitme zamanım geldi, lütfen bana meleğimin ismini söyler misin? '' '' Meleğinin isminin ne olduğu hiç önemli değil... Sen ona ANNE diyeceksin...'' bu mucıze bır sey yaaaaa YARADAN RABBIM oyle buyukkı; o herseyı halletmıs bıze bu nımetten yararlanmayı nasıp etsın))))))))))))) bırde sunu bılıyorum kokunun sıcaklıgının sesının yanı dısında annelerın alnının ortasında bır ısaretı olurmus bebeklerının gordugu.ordan tanırlarımıs annelerını))))) (Alıntı)
1,512,676 soru
24,672,177 cevap
367,322 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın