Her evden onlarca havai fişek atılıyor . Komşular falan bebegım çok korkuyor sanki evin içinde patlıyor ve burda şuan saat 22 daha . Uyku müziği açtım ama nafile gece 12 den sonrasını düşünemiyorum bile savaş alanı gibi oluyor buralar
1,512,514 soru
24,670,162 cevap
367,210 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın