0 oy
650 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (369 puan) tarafından

Mrb kızlar Bu tabağı kahvaltıda servis tabagı maksadıyla alıyorum fakat seramikmiş makinede yıkanma diyor.  Kızlar bu sekilde kullanan var mı makineye yinede atsam nolur ki yaa cok begendım modeli. Lutfen fıkır verin bu seramikler kalitesiz mı olur. Yada bana model marka da tavsiye edebilirsiniz.  Hele bakın model bu. 

image

11 Cevaplar

0 oy
(3,452 puan) tarafından
Cilası çatlıyor
-Reklam-
0 oy
tarafından
Ben sevmedim ya başka model yokmu
0 oy
(9,528 puan) tarafından
Benim de vardır sunumluk birkaç seramik. Makineye attım. Çatlamış gibi çizikler oluştu. Elde yıkamak gerekiyor canım hassas oluyo. 
0 oy
(10,061 puan) tarafından
Ben beğenmedim kzuum fiyatına da fazla
0 oy
(8,302 puan) tarafından
Sevemedim canim ya 
0 oy
(1,446 puan) tarafından
Ayyy çok pahalı değil mi 
0 oy
(6,078 puan) tarafından
Nişanlıyken keramikanin yemek ve kahvaltı setini alip takım yaptım lavanta modeli olan nerdeyse 3 yıldır kullanıyorum günlük olarak hiçbir şekilde zarar gelmedi veya boyası akıp rengi solmadı
0 oy
(3,277 puan) tarafından
Sevemedim canım yaaa çok göz yoruyor deseni
0 oy
(1,138 puan) tarafından
Makinaya atılmaz elde yikayiverirsin bunları ayrı çok begendiysen
0 oy
tarafından
Hiç beğenmedim ben
0 oy
tarafından
ÇTlar bu canm 

İlgili sorular

+4 oy
13 cevap 948 göst.
20 Ağustos 2025 Diğer kategorisinde Alaska (4,356 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 565 göst.
0 oy
5 cevap 402 göst.
4 Kasım 2025 Yemek-Tarifler kategorisinde iiiinciiii (4,957 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 429 göst.
18 Temmuz 2025 Diğer kategorisinde Onlygirl (1,229 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,320 soru

24,667,704 cevap

367,079 kullanıcı

...