0 oy
336 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (65 puan) tarafından

Hanımlar maglum herşey çok pahalı .eşim araba aldı baya bir borçu var bende eşimi zorlamak istemiyorum ama güvenlik de şart olmazsa olmaz birde ikinci çoğumuzu bekliyoruz masraflar üst üste bindi


Kullanmadığıniz oto koltuk varmı ? 

2 Cevaplar

0 oy
(5,161 puan) tarafından
Letgodan uyguna bulabilirsiniz 
(65 puan) tarafından
Sahibinden baktım ama hiç aklıma letgo gelmedi tşk ederim bakarım şimdi oradaya
(5,161 puan) tarafından
Rica ederim
-Reklam-
0 oy
(1,450 puan) tarafından
Biz letgodan aldık bayada güzel hiç kullanmamislar gerçi oğlumda oturmadı pek şimdi ikinciye hamileyim inşallah onada lazım olucak
(65 puan) tarafından
Aklıma letgo gelmemişti şimdi bir de o site bakayım tşk ederim
(1,450 puan) tarafından
Hemen alma bence banya araştır öyle denk geliyor
(65 puan) tarafından
Sıfır alamam zaten çok pahalı ikinci el bakıyorum

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 322 göst.
28 Ağustos 2024 Alışveriş-Hediye kategorisinde Popcornnn (75 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 142 göst.
17 Ağustos 2024 Tatil-Seyehat kategorisinde Sunflower (1,682 puan) tarafından soruldu
0 oy
21 cevap 1,552 göst.
28 Şubat 2023 Diğer kategorisinde sazh (6,078 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 370 göst.
8 Ocak 2023 Alışveriş-Hediye kategorisinde Warrior Woman (1 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,519 soru

24,670,265 cevap

367,213 kullanıcı

...