Hanımlar maglum herşey çok pahalı .eşim araba aldı baya bir borçu var bende eşimi zorlamak istemiyorum ama güvenlik de şart olmazsa olmaz birde ikinci çoğumuzu bekliyoruz masraflar üst üste bindi
1,512,519 soru
24,670,265 cevap
367,213 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın