0 oy
258 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde tarafından

image

gebelikte kullanan varmı

6 Cevaplar

0 oy
(3,052 puan) tarafından
Ben kullanmistim canim hamileligim pek iyi gecmediydi 
tarafından
Bunu içtikten sonramı iyi geçmedi
(3,052 puan) tarafından
Yok hayir bulanti yanma kusma ne ararsan vardi yani doktor bundan vermisti
tarafından
Ha anladım canım zararı olur diye internette okudum da tereddüt ettim
(3,052 puan) tarafından
Canim bi eczaneye daniş hem kafan rahatlar
-Reklam-
0 oy
(42 puan) tarafından
Bunun bi zararı yok canın bende kullanmıştım mide bulantısı mide yanmasına falan iyi geliyor bana doktor yazmıştı 
0 oy
(1,450 puan) tarafından
Midem çok yanıyordu hala yanıyor yinede almadım sevmiyorum şurup içmeyi doğuma 2 hafta var Allah'ın izniyle hala devam ediyor 
0 oy
(3,238 puan) tarafından
17 haftalık hamileyim 3 güne 1 alıyoruz midem berbat
0 oy
tarafından
Mide yanması için kullanılıyor bu
0 oy
(913 puan) tarafından

Ben bunun plus olanını kullanıyorum ama anlık geçiriyor  kaç şişe bsitirdim ilk gebeligimde her zamn aynı eczaneden alırım yine hamileyim eczacı kadın recede gaviscon görünce yine hamilemisin dedi o kadar çok kullandım yani :D

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 228 göst.
31 Aralık 2025 Diğer kategorisinde Gebeeebiri (90 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 215 göst.
23 Mart 2026 Diğer kategorisinde Oldu o zaman (4,928 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 165 göst.
0 oy
3 cevap 200 göst.

Kategoriler


1,512,304 soru

24,667,494 cevap

367,070 kullanıcı

...