Benim oğlumda 1. Sınıfa gidiyor. Biz bundan aldık. İçine kartta alıyorsun. 21 TL fatura ödüyoruz. Geç kaldığımız zaman ya arıyor ya kamera açıyor. Konum bilgisi görebiliyorsun. Okula vardı, çıktı diye bilgi geliyor. Adım sayısı herşeyi gösteriyor. Aşırı kullanışlı birsey.
1,512,707 soru
24,672,818 cevap
367,361 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın