0 oy
153 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (14 puan) tarafından
Merhaba arkadaşlar

4 aylık bebeğim var. Sezeryan doğum yaptım.Doğumdan beri bağırsaklarimda bı tuhaflık var. Büyük abdestim geldiği zaman karnıma ağrı giriyor. Yeni farkına vardım vucumda mantar çıkmış. Aynı durumu yaşayan anneler var mı 

Şimdiden yorum yapanlara teşekkürler 

1 cevap

0 oy
(3,540 puan) tarafından
Sezeryan oldum ama hiç böyle birşey başıma gelmedi 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 250 göst.
0 oy
7 cevap 668 göst.
16 Şubat 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Ugurbicegim (338 puan) tarafından soruldu
+2 oy
4 cevap 249 göst.
+1 oy
4 cevap 454 göst.
30 Haziran 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Beyaz05 (60 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,491 soru

24,669,955 cevap

367,200 kullanıcı

...