0 oy
137 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (60 puan) tarafından

Bayanlar bi 1.5 tog tulum var bide 2.5 tog tulumum var. İçeride 19 20 derece giydirsemmi acabaa giydiren içine ne giydirim yorumlarınızı bekliyorum

2 Cevaplar

0 oy
(1,769 puan) tarafından
Canım ben 2.5 tog giydiriyorum içinde sadece uzun kollu zibin oluyor maglum dogalgaz fiyatları çok yukseltemiyoruz kombiyi
(60 puan) tarafından
Altına ne giydiriosunuz canim
(1,769 puan) tarafından
Altına hicbisey giydirmiyorum canım kolu bacağı sıcak oluyor soğuk olsa altına bikat daha giydirirdim
-Reklam-
0 oy
(33,511 puan) tarafından
2,5 olanı içine sadece atlet giydirip giydir

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 285 göst.
3 Mart 2026 Diğer kategorisinde Yamukprenses (2,937 puan) tarafından soruldu
+1 oy
52 cevap 2,732 göst.
2 Mayıs 2024 Alışveriş-Hediye kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 241 göst.
16 Ocak 2024 Alışveriş-Hediye kategorisinde Nur.06 (1,066 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 155 göst.
21 Eylül 2023 Diğer kategorisinde Daisylovess5 (79 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,468 soru

24,669,514 cevap

367,180 kullanıcı

...