Kızlar Cuma günü kimliğimi kaybettim randevum vardı hastaneyi aradım kimliksiz bakmayiz dediler ki pernatoloji bölümünden takipliyim neyse bu defa kendim randevu buldum aldım ama kimlik kartı başvuru randevusu en geç ayın 28'ine veriyor hastaneye randevumsa ayın 23'ünde acaba yarın gitsem kimlik kartı başvurusu için randevusuz işlemimi yaparlar mi bilgisi olan yardımcı olur mu rica etsem
1,512,559 soru
24,670,822 cevap
367,250 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın