0 oy
268 göst.
Diğer kategorisinde (2,410 puan) tarafından

Kızlar Cuma günü kimliğimi kaybettim randevum vardı hastaneyi aradım kimliksiz bakmayiz dediler ki pernatoloji bölümünden takipliyim neyse bu defa kendim randevu buldum aldım ama kimlik kartı başvuru randevusu en geç ayın 28'ine veriyor hastaneye randevumsa ayın 23'ünde acaba yarın gitsem kimlik kartı başvurusu için randevusuz işlemimi yaparlar mi bilgisi olan yardımcı olur mu rica etsem :(

1 cevap

0 oy
(612 puan) tarafından
E devletten nüfus kaydını göster 
(2,410 puan) tarafından
Öyle kabul ederler mi ki
(612 puan) tarafından
Etmeleri gerek yapacak bir şeyin yok
(2,410 puan) tarafından
Bakalım yarın arıyıp bir sorayım eğer kabul ederlerse öyle gideydim hastaneye
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 194 göst.
+1 oy
6 cevap 578 göst.
4 Temmuz 2025 Diğer kategorisinde misafir5 (483 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 167 göst.
11 Haziran 2024 Aile & Aşk kategorisinde 1995_ (65 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 238 göst.
25 Temmuz 2023 Alışveriş-Hediye kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,559 soru

24,670,822 cevap

367,250 kullanıcı

...