Yanı boyunluk takılıp suya sokuyorlar su ılık oluyor jakuzı gıbı sonra da cocuga masaj yapıyorlar bızım burda 1.5 sene once 150ydı suan 300 olmuş orda da 200-300 cıvarındadır, deger mi? Eger cocuk kolik degılse gaz sancısı yoksa degmez hıcbır olayı yok
1,512,393 soru
24,668,556 cevap
367,129 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın