Şehir dışına iş için giden kocayı her yarim saatte 1 saatte görüntülü arayarak beynini yediğim doğrudur ah garibim her aradığımda açmak zorunda kalıyor 4 senedir ilk defa ayrı kalıyorum. Ah be kader bizi ayıran şey iş mi olacaktı hdjajdkaksksk
Sizi ayıran tek şey iş, beni de erimden ayıran tek sey askerlik olsun bacımm Allah kavuştursun
1,512,301 soru
24,667,413 cevap
367,065 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın