yine biz yine cinsiyet öğrenemedik siz bir şeyler söyleyin de merakım gitsin 13+3 haftalik
Gebelik bölümünde de sormuştun. Çok bilmiş bir arkadaş yargı dağıtmış bı de nerden bilecekler sallıyorlar diye djdkdkdkdk gerçekten gereksiz polemiğe bayılıyor bazı kadinlarimiz. Doktorun bilmediğini biz nerden bilicez zaten. Sadece içimize doğanı söylüyoruz.
1,512,448 soru
24,669,278 cevap
367,164 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın