Kkz valla bende korkuyordum ama hic bisey ik hiss etmedim hatta doktora sordum ya iyneyi niye yapmiyonuz yaptim hattda bitiyor dedi sevincden deli oluyordum az daha ilk once fis fis vurdu sonrasonda zaten gozumu kapatdim hic acmamak uzere bide baktim bitiyormus
Kız korkma uyusturuyorlar bişey olmaz
4 tane dış çektirmiş ben 4 tane dolgu yaptıran ben hiç korkma bence
1,512,233 soru
24,666,635 cevap
367,026 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın