Bize doğalgaz yardımı çıktı e devet üzerinden yatırabiliyormusuz ama ben guncelledigim halde kart bilgisi soruyor yapamadım yardımcı olur musunuz
İlk önce kurum ismini yaz yani abonen neresiyse mesela bizim bursagaz sonrasında abonelik soracak sonrasında aboneliği gireceksin doğalgaz ödemesi faturandan otomatik düşecek kalanı varsa sen ödeyeceksin
1,512,558 soru
24,670,809 cevap
367,243 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın