0 oy
158 göst.
Diğer kategorisinde (1,377 puan) tarafından
Merhaba kızlar bize doğalgaz yardımı çıktı ben başvuru yaptım benm adıma çıktı fakat doğal gaz eşimin Üstün yardım ise bana çıktı ama ödeme yapılmadı yardımın ve doğal gazın aynı kişi üstüne olması lazımmış böyle bişey var mıdır gerçekten 

2 Cevaplar

0 oy
(835 puan) tarafından
Bnmkide bayadir kabul olmus ama ödeme yok. Bakalım ne zaman ödemeler olacak
(8,858 puan) tarafından
nasil oluyor o canim yaa bizde mi baya beklicez acaba
(1,377 puan) tarafından
Canm 144 arayıp bilgin alsan daha iyi olur bence
(8,858 puan) tarafından
tamm canimm
-Reklam-
0 oy
(8,858 puan) tarafından
bende mrk ediyorum canim acaba esimize mi yatti
(1,377 puan) tarafından
Ben başvuru yaptım benm adima çıktı ama ödeme yapamdik sorundan dolayı
(8,858 puan) tarafından
bizdede ben basvuru yaptim bugun kabul olmus ama odeme falan yok ortada nezamn olur
(1,377 puan) tarafından
Valla bilmiyorum ki bize gecen ay çıkmıştı
(8,858 puan) tarafından
ne anladik ki bu isten ozamn

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 154 göst.
0 oy
4 cevap 273 göst.
0 oy
2 cevap 150 göst.
14 Ekim 2024 Diğer kategorisinde Papatya43 (1,035 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 263 göst.
7 Ocak 2024 Diğer kategorisinde Yekta.16 (55 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,470 soru

24,669,532 cevap

367,182 kullanıcı

...